Jag siktar på att skaffa...

...en sisådär 4-5 ungar till. Jag har nämligen smygfantiserat länge om att en dag får bli en sån där skön italiensk morsa, ni vet en sån där som alltid har storkok på spisen, buskiga ögonbryn och en lätt antydan till mustasch. Just en sån ska jag bli.

Jag är halvvägs där, har ni tänkt på att alla italienska mammor med storkok på spisen bara har söner, det är lite skumt faktiskt och det enda deras liv kretsar runt är att hitta bra kvinnor till de här sönerna.

Jag skulle bli en bra italiensk morsa, jag kommer att älska mina söner så mycket så att ingen kvinna någonsin kommer att vara god nog åt dem, sen har jag också börjat gorma. Jag gormar om allt;

"Casper, ta på dig två likadana strumpor, vad ska de andra barnens mammor tro?!"

"Lucas, om du ska vara här inne så får du gå ut!!!"




Jag har det i blodet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0