Jag lovade att jobba...

...och märkligt nog kom jag hem med 3 shoppingkassar. Hmmm... Jag undrar vad det är för fel på mig? Borde jag söka för sånt här? En typisk Anna situation.

Hur som helst så har jag sålt en massa catering idag till ledningsgruppens stora missnöje.

Tydligen har vi nu en massa kunder som väntar sig att få mat levererad hela helgen, och inte en enda personal som kan köra ut käket. Så nu sitter vi lite i skiten igen. Tack vare mig. Igen.

Jag vill också passa på att tillägga att alla barn varit hos barnvakter idag, helt ljuvligt, nu skulle det vara fantastiskt om skolan kunde dra igång. Snälla, snälla låt skolklockorna ringa in nu, jag är så desperat efter att få äta nånting annat än köttbullar till lunch att jag snart, mycket snart, börjar dyka upp hos grannarna när det börjar lukta lunch.

-Nämen oj, ska ni äta nu eller? Jaha, och vad blir det för gott idag då...? Sen dröjer jag mig kvar liiite för länge så att de tillslut känner sig tvugna att bjuda mig på sitt lyxiga krubb. Its a plan! Imorgon börjar jag hos min tyska granne, håll i hatten, nu kommer jag.

Å andra sidan håller jag min viktnedgång stadig genom att vägra alla dessa köttbullar. Intresseklubben kan anteckna 62.7 kg.

Kommentarer
Postat av: Nate

Att shoppa är oxså ett slit, bra jobbat! ;)

2010-08-11 @ 08:26:55
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0