Jag föreslår total utfrysning

Ibland blir man så jävla trött på andra länder och deras jävla trams. Men lika trött på att Iran ska stena en kvinna till döds för att hon varit otrogen, lika trött blir jag på oss fungerande länder som aldrig kan ingripa ordentligt. Vi skriver listor med protester, där är vi väldigt aktiva, men vi gör ju egentligen inget mer för att visa vart vi står.

Iran är i stort behov av att ha goda relationer med europa, Sverige som ensamt land är ganska ointressant, men om hela europa skulle sluta handla med Iran, då sitter de plötsligt rätt illa i skiten.
Så varför gör vi inte det? Varför kan inte EU visa lite jävla stake och förklara vilket århundrade vi lever i, och att mänskliga rättigheter trots allt är relevanta för att omvärlden ska vilja befatta sig med dem.

Jag tycker att det är helt oacceptabelt att hela världen bara står som jävla fån och glor istället för att faktiskt sätta hårt mot hårt. Och vart fan är alla iranska män nånstans, (kvinnorna blir ju ihälstenade så dem kan vi inte gärna klandra) är ni så jävla testosteronfattiga att ni tänker låta dem göra detta, speak up!!!

Förbannad? Liiiite kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0