Jag är gift!

Vilken dag vi hade igår, vi hade liksom flyt med allt, till och med vädret!
Jag ska lägga upp bilder så fort jag kan, sanningen är den att vi inte tog en enda bild själva igår. Så jag har inget att lägga upp, så nu får alla ni andra som var där skynda er att bränna ner cd skivor och skicka till mig, deal?

Vi partade fram till ett i går kväll, sen drog vi till Nynäs havsbad och hade det trevligt ;o)

Imorse när jag vaknade så var jag alltså en mycket gift och ärbar kvinna, vilket jag upprepade gånger påtalade för min äkta man.

Helst ville jag att han genast skulle leta upp en hotelstäderska bara för att säga;
"Min lilla fruga behöver nya handdukar" eller "Min unga välsvarvade heting till fru undrar om frukosten har öppnat ännu"
egentligen spelade det ingen roll vad han skulle säga så länge det framgick att han numera var väldigt gift och hade en fru. Theo tröttnade oroväckande snabbt på att jag hela tiden tilltalade honom som min äkta man.

"Vill maken ha sin tandborste? Ja visst min älskad man! Men vad lustigt, där går det ett par som bergis inte är gifta, vilken tur att jag är gift, eller vad säger du min äkta man..."

När vi kom hem var det helt öde.

Inte en enda människa ville ta kort på oss. Inte en enda människa ville beundra ringen. Inte en enda människa ville säga att jag såg fantastisk ut. Däremot så fanns den en enda människa som ville städa. Theo. Jag ville helst ta på mig brudklänningen igen och vandra omkring bland stolarna och borden. Det fick jag inte.

Det kändes lite deppigt.

Nu har vi packat ner hela bröllopskalaset, det enda jag gör nu är att springa och beundra alla blommor som vår vän Niklas hade gjort. Dom är ganska fantastiska måste jag säga...

Bilder kommer inom kort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0