Imorgon ska jag knoga...

... Theo kommer att tvinga mig nämligen. Lite för många viktiga lösa trådar som hänger löst inför lilla bröllopskalaset i helgen. Alkohol t ex, sånt förväntar sig gästerna att dricka och det har vi ingen. Paraplyer skulle vara bra, så att inte tjocka släkten blir blöt i det kommande ösregnet. Fast alla är inte tjocka.
Skokräm till Theos pjuck.

Allt sånt tar tid att fixa och är allmänt jättetrist. Sen ringer folk och frågar vad vi önskar oss stup i ett, jag har sakt det förr och jag säger det ingen; Vi blir glada för allt som är dyrt. Hur svårt ska det va, liksom...?

Sov gott, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0