Att ta relationen till en ny nivå...

En vän till mig berättade att hon i måndags äntligen lyckades utveckla sin relation med snyggingen på tåget.

Hittills har bara relationen bestått av att han och hon slumpmässigt hamnar i samma tågvagn på Stockholm Södra, men i förrgår lyckades alltså deras relation utvecklas till något (i min väns ögon) mycket stort.

Han satte sig mitt emot henne. Han var tvungen för alla andra platser var tagna. Hon blev så nervös av att ha det här snyggot framför sig att hon liksom gömde sig bakom sin tidning. Där satt de och luften vibrerade av sex och skamliga förslag.

Min hemliga vän: Då plötsligt talade han till mig!

Jag: Men det är ju fantastiskt, vad sa han?

Min hemlige vän: Han sa " Kan jag ta tidningen efter dig?" Och jag blev så lycklig, det här var mitt moment som jag väntat på i två års tid (lika patetiskt som det låter) så jag fällde ner tidningen och sa "Ja det får du" och log med hela ansiktet.

Jag: Underbart, vad hände sen?

Min hemlige vän: Jo alltså, han tittade på mig, ryggade tillbaka och såg lite äcklad ut. Shit vad jag fick ångest, så jag drog upp tidningen framför ansiktet igen och det slutade med att han aldrig fick den.

Jag: Vilken skithög, och honom har du sextrakaserat med ögonen i två år nu!

Min hemlige vän: När jag kom till jobbet hånskrattade dessutom alla kollegor åt mig, som om de visste att jag just blivit rådissad av det där snyggot. Väl inne på mitt kontor fattade jag varför. Min mascara hade runnit i svarta floder ner till överläppen. Jag såg ut som en jävla halloween häxa i ansiktet, och just då valde min låtsas pojkvän att ta nästa steg i vår relation.


Jaa, vad annat kan jag säga än HA HA HA!!!! Nä allvarligt, det är så fruktansvärt genant att man bara måste få skratta åt elendet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0