Den stora förvandlingen

Medan Theo var ute med sina vänner, passade jag och mina flickvänner på att förvandla världens tristaste tv rum till ett nytt fräsigt Sara-rum (jag kallar det så nu mera eftersom det var två Saror som hjälpte till)



Så här såg det ut innan, lägg märke till att soffan går i färg med latte-väggen, jättesnyggt eller hur?

Mmm.. Stökigt hade vi det visst oxå...

Det är tur att man har fina vänner som glatt tar på sig Theos gamla badbyxor och börjar måla...

Jag, Smilla och lilla besserwissern Julia som hela tiden påpekade att vi missade områden i målningen

Och så här fint blev det!!!

Fint va? Theo gillade det, även om han tyckte att målningen hmmm... hade sina brister på sina ställen, men annars var han nog supernöjd. Det syns inte riktigt på bilden här, men vi valde färgen päronglassgrönt, vilket blir väldigt snyggt ihop med vitt.

Hugo gillar det oxå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0