Bevare oss väl...

...jag börjar bli en Bridezilla!

Om det ännu inte framgått med all tydlighet, så ska jag gifta mig. Snart! Väldigt snart, för att vara exakt, nu på lördag klockan 15.00. Jag börjar bli nervös. Men vi har tur, tydligen så ska det ösregna extra mycket på lördag, blåsa pelikan ska det också, är det inte fantastiskt?!
För er obildade små människor så kan jag berätta att det betyder tur om det regnar på bröllopet. Antagligen var det en annan Bridezilla som kom på den idén när det vräkte ner på hennes bröllop. Men men, en blöt fest är ju allt vi har önskat oss.




Jag var precis inne och kollade vädret på prognosen.se det kommer att vräka ner från fredag fram till klockan 12.00 på lördagen, sen blir det tydligen sol mellan klockan 13.00-18.00
Jag är mycket skeptisk.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0