Min storebror

Blev bara 45 år 🎼
 
Han somnade in hemma i lägenheten troligen natten mellan lördag och söndag den 14-15 januari. Den 16 januari skulle han fyllt 45 år.
 
Det kom hem inte mindre än 4 poliser för att berätta de tråkiga nyheterna för mamma. Det måste ha varit ett sånt där obehagligt ögonblick man bara hör om att andra varit med om. Vi väntar på obduktionen men allt tyder på en naturlig död, om jag ska gissa kanske det var hans hjärta. 
 
Vi ska begrava honom i Huddinge Kyrka på fredag den 17 februari, det verkar vara väldigt många som kommer. Det blir säkert bra till Slut. 🎵🎶
 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Tack för att jag har dig och dina härliga familj, Abbe och mamma kvar

2017-02-06 @ 20:01:57
Postat av: Anonym

Sorgligt 😢❤

2017-02-21 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0