Utbildning i Malmö

Började med att jag försov mig, missade planet och greps av djup ångest och började flaxa hysteriskt med armarna framför Theo och svära osammanhängande meningar. Theo bokade snabbt en ny biljett och mumlade att det eventuellt var mer på sin plats att köra mig direkt till psyket.
 
Så fort jag landat i Malmö 2 timmar senare än väntat skickade jag professionellt över detta förklarande sms till min chef:
 
Kändes svinbra att komma försent till företagets obligatoriska chefsutbildning 👏
 
Nåja nu är jag här. Mitt rum heter Kaffe-repet vill ni se;
 
Lite Alice i underlaget, en av mina favorit Disney filmer så lägligt ☕
Så sött 💕💖💕

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Trist att höra syrran. Du borde seriöst ta och radera din kollegas telefon nummer ur bilden. Du vet ju inte vem som läser ditt inlägg, eller vad för avsikter hen har.

Kram
/Johan.

2016-09-28 @ 05:40:47

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0