Morgon prommis

Tävlar ju i en förbannad stegtävling med min hurtiga kompis Annika.
Igår gick hon 5000 steg mer än mig, så förnedrad gick jag till sängs igår med en enda tanke;  Imooooorgon ska hon minsann få!!!!
 
Så imorse släpade jag ut hund och man på en härlig fuck you  right back promenad. 
Theo passade på att gymma lite längs vägen, medan jag stod och  tranpade på stället som ett litet revansch suget travsto. 
Resultatet blev att jag ångade om Annika, MEN jag vet att hon just nu smider en illvillig strategi där hon ger sig ut på en bergs haik för att sedan uppdatera sin status. Vilket betyder att jag måste promenera hela natten för att vinna....
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul att du kommit igång med bloggen igen! Ditt skrivsätt gör att man får skratta lite då och nu! Kram

Svar: Tack tack!
Annas Finaste

2016-03-14 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0