Vet ni vad jag absolut hatar?

Ni vet när man står i kö i en affär. Man står uppradade efter varandra snällt och lydigt inget tjafs och så plötsligt kommer det fram en kalkylerande, offensiv, vidrig jävel och ställer sig INTE bakom dig utan BREDVID.
 
What the F**k?! Vad vill du liksom? Nu kommer det bästa; Du markerar lite svenskt och snyggt och försynt att du var där först genom att ta ett steg framåt och tror faen att han gör det också!
 
Jag ska berätta vad denna andra klassens människa vill. Han vill skapa förvirring om hruvida du var där först ELLER var du det? Var det egentligen inte han som nu står bredvid dig och försöker tillämpa en slags blixtlåsprincip genom att flytta in sin axel framför din, - jag skär in här framför dig liksom? Det blir plötsligt lite oklart om vem av er två som är näst på tur. Idioten har ju uppenbart inte förstått kösystemet och nu får du betala med din tid för att underlätta för kö-parasiten. Du känner hur irritationen växer.
 
Kassörskan tittar upp, tror antagligen att ni är ett gift par för att idioten står och gnider sin kropp emot din, det är nu kö-parasiten gör sitt viktigaste move - Han ser till att direkt börja prata med kassörskan samtidigt som han tar ett jumbojet stort kliv framåt. 
 
Det här är ett passivt aggressivt hot som bara betyder en sak i min värld: Fullt fucking krig!! 
 
Det finns bara ett sätt att stoppa en kö-parasit, here's the line; JAG ÄR FAKTISKT FÖRE DIG. Kliv fram, ställ dig demonstrativt framför honom och titta på honom med avsmak som om han vore den sämsta vinballe du någonsin sett. 
 
Nu kommer vinballen att börja svamla; Jaså? Öh, jaha? Hehe, var...
 
Det gör inget, han vet att kriget är förlorat och får skamset vänta på sin tur. 
 
Jag tror jag ska trycka en t-shirt med texten: Cut the line and I will cut you right back bitch - så irriterande är den här typen av människor. Om du är en, för allas skull; handla online. 
 
All kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0