Mer från bröllopet

En himla mysig grej med bröllopet här var att alla hade sina barn med från minsta bebis till bröliga tonåringar. De var med hela dagen och skötte sig världsvant hela tiden. Det blev faktiskt så himla mycket mer kärlek i luften med alla gulliga ungar. Man kan säga att jag fick maximal längtan efter en till bebis. 
 
 
Mina härliga kavaljerer 😘
Kvällsmys utanför slottet 
 
 
 
Kolla vilket gulligt bibliotek de hade ute på slottsgården🤗
 
 Om jag ska ge ett betyg får det nog ändå bli en 10:a 
Letterna vet verkligen hur man ställer till med bröllop 💍👑🎩
Stort tack för att vi fick komma på er stora dag 💘

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0