Bröllopens sommar

Just nu är vi mitt i bröllop nummer 2. För att krångla till 
det lite äger det rum i Lettland 💑 så planet gick 8 imorse. 
Jag och Theo hemma hos brudparet som här hemma i Lettland lever som överklasskungar 😎 ni ser gästhuset i bavgrunden. 
Theo och hans bror Niclas.
 
Det är Madars och Inese som gifter sig. Madars som anställer all personal till Theo och hans brors firma. Snittlönen i Lettland ligger på 6000 /månaden vilket han tjänar flera gånger om så bröllopet här vet inga gränser.
Lite oväntat visade det sig att man i Lettland efter vigseln ska gå en långpromenad och kliva över 7 broar, något som slaktade mina oförberedda fötter totalt. 
 
 
Festen hålls här i enärheten slottsliknande herrgård.
 
Så nu har jag och mina fötter kafferast från firandet👠
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0