Mitt livs sämsta it-dag ever

Vi var ju på bröllop i helgen. Då är det brukligt att föra över en slant till brudparets konto. Så då gjorde vi det, MEN det dök upp en sån där ERROR text, aha, pengarna levererades aldrig? Så då gjorde vi överföringen igen. Vips så hade vi fört över det dubbla beloppet! 
 
Theo: Du får fixa det här, du får ringa och säga att vi vill ha tillbaka hälften att det blev fel!
 
Men fy fasen vad pinsamt. Vägrar. Jag tycker liksom att vi får stå vårt kasst. Vi satte in mest pengar av alla liksom. Vi fick inte nog heller, vi gjorde det flera gånger. Hurra för brudparet här har ni ALLA våra pengar!!
 
Men Theo ger sig inte; Vi kan väl inte betala tusentals kronor, du får fixa tillbaka dem.
 
Amen ni hajjar va, så grönjävligt och snålt. Tack för en underbar och svindyr bröllopsmiddag MEN kan vi få tillbaka halva bröllopspresenten?
 
MEN
 
Jag har nu lyckats göra något ännu värre, något som är än mer pinsamt än att kräva tillbaka 50% av presenten, ni kan beskåda det själva på min kusins blogg, läs kommentarsfältet så förstår ni;
 
Hon måste ju tro att jag är allvarligt efterbliven. Uppenbarligen har hon rätt.
 
Ni kanske kan berömma henne lite mer där för tårtan så försvinner mina 18 kommentarer lite i mängden...?
 
Ridå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För en sekund trodde jag att jag fått mitt genombrott inom tårtvärlden men så var det alltså inte. Att du fick psykbryt en gång kan jag förstå men hela 19 gånger, måste säga att jag är grymt imponerad. Well done :)

2015-09-21 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0