Bilder från resan

Alltså det blev en så himla mysig resa med massa bilder, så vi får nog lov att titta på lite i taget.
 
Lucas vid hotell receptionen
 
Vi hade med oss bästa kusinerna med deras föräldrar vilket såkart förgyllde resan ännu mer,
Se så fina de är, min svägerska Isabelle och dottern Alexandra
Theos bror Niclas
 
Älskar de här bilderna på äldsta kusinen Marcus och minstingen Hugo, how cute
 
Det bidde ett sånt där splash-hotell, meaning: Barnen underhåller sig själva 24/7 vilket gör att föräldrarna kan underhålla sig själva 24/7 - På säljspråk kallar vi det; Win-Win :o)
 
Stora killarna hade skoj
 
Om jag ska beskriva det var det ett långt och gällt vrål följt av Theos fötter.
Hugo står här och tittar på sin barnslige far och farbror när de åker som värst i kanorna.
 
Niclas och Alexandra
 
Theos brosdotter blir nog helt livsfarlig om några år, vacker som en hind.
 
Redo att gå på marknad with the boys, jag tror att det får räcka för idag? 
 
 
All kärlek :o)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka fina bilder på mina fina barn, svärdöttrar och de underbara barnbarnen!

2015-01-22 @ 23:31:51
Postat av: Johan Brodd

Ser hur grymtut som helst syrran. hemma hos mig vart det mest atjo prosit dock. Så erbjudandet om bowling emot brorsan det står kvar!

2015-01-23 @ 01:09:37
URL: http://www.m4um.net

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0