Glamouröst bröllop i sann Hollywoodstil

Min sköna böna Smilla var brudtärna dagen till ära när Alexandra skulle gifta sig med Peter. Theo fick äran att plåta i kyrkan, och innan brudparet själva har hunnit se bilderna vågar jag bara lägga upp några få... :o)
 
På väg in till kyrkan
 
Det här är nog by far ett av de vackraste brudparen jag sett.
 
Alexandra sjöng faktiskt för sin nyblivne make, han blev jätteöveraskad, vi med, så himla gulligt!
 
 
 
Jag knep några bilder själv också av fotografen, I always do :))
Motvind gjorde att det var tämligen svårt att blåsa iväg dessa såpbubblor, så de som stod på rätt sida lyckades bättre, vi andra lämnade kyrkan med såpa i ansiktet, fniss.
 
Här på slottet hölls festen, tjusigt värre.
 
En annan snygging till tärna var min underbart roliga väninna Madde
Vilken puma, Stuvsta levererar verkligen :o)
 
Rebecca bokades som sångerska till kyrkan med endast 3 ynka dagar kvar innan bebisen väntas anlända, risky business, gillart!
 
Den här bilden tog Smilla, övriga bilder lyckades Theo ta trots att han knappt kan stå på benen längre för att han har nerverna i kläm, så strongt, älskar dig min prins!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0