Överraskningskalas till Sara

Först preppade vi med fika, det var en extra utmaning eftersom att de precis renoverat klart sitt kök och hade allt basic i flyttkartonger, men tillslut fick vi nästan ihop det.
 
Söta Alicia gallskrek så fort jag försökte lyfta henne, vilket ju alltid är lite obekvämt eftersom att barn är så hiskeligt ärliga i sina omdömmen.
 
Passade på att stjäla lite kärlek från mina väninnor i väntan på födelsedagsbarnet.
 
Sen kom hon äntligen. Vi skulle skrika: ÖVERASKNING!!! Och sedan direkt börja sjunga för henne, men direkt när hon kom in och fick av sig ögonbindeln så skrek Niklas med sin gladaste stämma; GRUPPSEX!!!!
Och därmed kom sången helt av sig.
 
Trots hot om gruppsex ser hon ju ganska glatt överraskad ut?
 
Barnen var med och satt inte helt oväntat uppraddade vid fikat.
 
Elin och Kajsa var som alltid lika glada.
 
Två Saror
 
Jerry som anordnat detta överaskningspartaj.
Gisela tog med sig kärleken, och han verkar vara ett riktigt kap. 
 
 
Elin och Louie
 
Tack för en jättemysig dag, looking forward till vår grillafton om två vekor :o)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Har Casper klippt sig? Vad han ser "vuxen" ut! Krama alla 4 killarna!

2014-03-23 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0