Familje-kampen

Vi blev hembjudna på femkamp och middag hos våra vänner Ann-Sofie och Christer.
 
Här står Ida och försöker kasta tennisbollar i en liggandes stege, ju högre upp i stegen man träffar, desto mer poäng får man, mycket logiskt.
 
Det här med Familje-kamp betyder alltså att man tävlar i omöjliga hitte-på-grenar med sin egna familj som lagkompisar, tror ni att det är en bra idé? Eller tror ni att man vill vrida nacken av sina låg-presterande familjemedlemmar? Jag låter det vara osagt...
 
 
Älskar den här bilden, grenen; Skjut ner pet-flaskor med en fotboll, som ni ser är koncentrationen på topp hos Ann-Sofie
 
Själv hittade jag en fantastisk bak-bok istället och tvingade min man att kopiera massa recept som vi bara måste prova hemma.
 
Jennie och Christer
 
 
 
Det dracks Jäger
 
Värdinnan Ann-Sofie
 
Sociala Dick lekte mest med sin mobil. Bortsett från det såhade vi jättetrevligt, tack för en jättehärlig kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Dick "the prick"

"Lekte mest med sin mobil",kan ju säga mer om sällskapet!
De sociala medierna lockade mer..... ;-)

2014-08-03 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0