Elton fyllde 1 år

Pappa Niclas som kanske ännu hellre kan beskrivas som Sarahs andra barn.
 
Sarah som  har ett syskon till Elton i magen.
 
Handsome husband.
 
Själaglad såklart över att äntligen få börja med födelsedagsfikat.
 
Ettåringen i full gungning.
 
Hugge passade också på att gunga.
 
Theo var avslappnad hos värdparet.
 
Ni vet när man sitter och äter i lugn och ro, och så ser man hur nån fotar i bakgrunden och så tänker man "Oups, jag hoppas att jag inte kom med på bilden" ? Alltså Niclas pappa i bakgrunden, jag dööör, so sorry för att du fastnade så :o)
 
Lucas var superglad eftersom hans lag vann barnstafetten, yeey!
 
(Och nej, han var inte klädd så här på kalaset, det ingick utklädnad i en av tävlingarna)
 
Super tack för en supermysig 1 årsdag!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0