Allvarligt talat

Ryssland testar, leker lite, busar med tanken på hur enkelt det skulle vara att ta över lilla patetiska Sverige, som står bokstavligt talat med trosorna nere och gapar förvånat när de riktar sina kanoner mot oss.
 
Eftersom att jag är kvinna får jag uttrycka mig i det här ämnet;
 
Det är toppen finfint att Sverige eftersträvar jämnsstäldhet på alla plan, vi har verkligen vänt på alla stenar och lyckats hyfsat MEN att ha en kvinnlig försvarsminister är på riktigt  är en sån jäffla stolpe ut att man behöver skämskudde.
 
Vad gjorde fröken försvarsminister när Ryssland testade vårt stooora blåögda tålamod?
Inte så mycket, för att beskriva vårt noll-agerande på ett korrekt sätt. 
 
Jag vill ha en man, inte en tant med röda pumps och pärlhalsband. Jag skäms på riktigt över att Sverige sätter vår jämnställdhet framför vår säkerhet. 
 
Ska vi börja lära oss ryska nu?

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Du har fan rätt, syrran! Jag håller faktiskt med dig till 1000%.

2013-04-25 @ 06:28:14
URL: http://https://www.facebook.com/johan.brodd

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0