Bilder från Lucia

Två Lucia-tåg blev det i år. Casper var först ut:
Det var gulligt och kallt. Svinkallt, 8 minusgrader. Eftersom att vi lever i ett muslimskt land så kunde vi naturligtvis inte vara inne i den varma kyrkan som ligger 100 m från skolan, och det var tyvärr på tok för långt att åka till närmsta moské. 
 
Efter Luciatåget vacklade jag fram på min isklumpar till fötter och väste desperat till en fröken; För gudsskull säg att glöggen inte är alkoholfri?! Men det var den. 
 
Näst på tur; Hugo

Det var supergulligt.
 
Hugo hade övat på dansrörelserna till Tipp-Tapp-sången hela väckan, och sången till Sankta Lucia sjöng han med inlevelse. Supersöt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0