Angående mitt lilla blogguppehåll...

...så tänker jag göra precis som vilken normal människa som helst gör, när man vet att man har gjort någon lite besviken. Jag tänker inte be om ursäkt. Jag tänker låtsas som ingenting.

Precis som jag gör när jag missar min tid hos tandläkaren.

"Nej, jag har då sannerligen inte fått nån kallelse, ni måste ha ringt till fel patient...."


Och i mitt huvud vrålar samvetet; Fy faaen vad lågt, kunde du verkligen inte ha skrivit upp det i din almanacka?! Sitter du seriöst nu och äter gelehallon när du borde ligga med epidural i fläskläppen och bli karvad av... karvgrejen...?

Nåväl.

Så nu låtsas vi som om inget har hänt. Fast jag låtsas hellre att jag inte har bloggat för att jag har ett så spännande liv. HAHAHAHA!

Nej. Jag har bara inte haft lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0