What?!

Min Jennie hörde av sig och ville ha hjälp med att tyda ett sms:

Jennie: Jag skickade det här till Sussie, "Har killarna haft roligt, har allt gått bra idag? Ha det gott" och får tillbaka följande sms " Är du full? På taket i parken, sen skogen, samma!" Vad fan menar människan?!

Jag: Nu skickar du nåt lika obegripligt tillbaka, skriv; "Borstade tänderna, fast nu är truck-kepsen på, handlar ditt sms om dina hemorojder? I så fall är jag helt på!"

Theo; (undrar stillsamt) Blir inte Sussie förfärad när ni skriver såna hjärndöda sms till henne?

Jag; Du vet hur det är, stämningen är rå men hjärtlig. Eeeh, fast utan det hjärtliga då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag menar MAN KAN inte rå för att vissa simmar motsträvs. Tänk vilken enorm energi till den den först enormt tunga mentala tankekraften som sen ska verkställas till dom första stegen. TÄNK ? Om ALLA skulle gå motstöms..då skulle ju tågen få åka åt andra hållet, bussen vända och jaa ...där står lilla Jennie och Anna..och tänker WHAT ? VART ska alla människor och varför dear GOD WHY didn´t U TELL ME.. Nåväl.. ett sms kan betyda väldigt lite för vissa men tydligen mycket för andras tankeverksamhet..

2011-05-12 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0