Veckans TV serie

Om ni har missat den här underbara komediserien om en pundare som plötsligt bestämmer sig för att göra 100 goda gärningar för att jämna ut sitt leverne och eventuellt ha en chans att hamna i himelen, så bara måste ni trolla in den här i datorn bums! My Name Is Earl

 

Det känns helt underbart att få njuta av lite trailor trash TV i motsats till all snygg TV och som en extra bonus är en av mina favvo-flickor med, Jaime Pressly, och hon är så underbart husvagnsmorsa-på-socbidrag skön att man dör av skratt.

 

Se den och bli lycklig!

 

 

Och finge jag byta utseende med någon så skulle jag gladeligen göra det med lilla Jaime

Visst är det fascinerande med vuxna kvinnor som ser ut som levande Barbiedockor, mer sånt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0