Så här kul hade vi ikväll:

Fru Sangria med herr Williams

 

 

Elisabeth bättrar på Dicks semesterkilon...

 

 

Tre smurfar på rad, Jennifer, Jag och Jens


Jag vet inte vad det var i kaffet men vi hade så sjukt roligt ikväll

 

 

 

 

Dick berättade att hans mamma tycker att han är "ful-snygg". Jag dog av skratt, finkänslig som jag är. Och det läskiga är, fortsatte Dick, att jag är så sjukt lik min far! Vi får alltså förutsätta att det här är höjden av en komplimang från mamma Dick.

 

 

Lilla sötnosen får avsluta.

 

Jösses, Jennie hade så hög feber idag, att jag trodde att jag skulle få stoppa in henne i frysen ett tag, jag trodde att hon skulle brinna upp i värmen.

Jennie har haft en stadig feber på ca 38-39 grader sen i januari(!) ingen läkare vet varför, hittelön till er som kan bota henne; Jag bjuder på lunch här hemma i lyxvillan.

 

Kläm ur er en lösning på detta elende nu, hon är inte lika kul med feber, som hon é annars.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Om hon vill ha kan hon få numret till min homopat eller akupunktör. Kan funka, alltid värt att prova??!!

2011-07-25 @ 11:53:14
Postat av: Elisabeth Sangria

Det är dags att bota Söt-Jennie nu!!! Puss

2011-07-27 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0