Jag måste sluta nysa nu!

Jag har gjort det hela dagen, mina näsborrar är nu så utarbetade att de inte längre kan hålla tillbaka den jämna ström med snor som sipprar ur vänstra näshålet. Det rinner ner över läppen, kräk-äckligt.

Det är ingen trevlig syn att se mig just nu. Ändå vill Theo ligga med mig. Han kallar det söndagsmys(!)

Det här bekräftar det vi kvinnor har vetat om män i alla tider; Karlar är maskiner, ser dom ett fuktigt hål, oavsett om det råkar vara en rinnig näsborre, så är det nog för att få dem att spinna vidare på konceptet.

Fråga; Är det hemskt osexigt och avtändande att be sin man att trycka upp ett lillfinger i vänstra näsborren under själva sexakten?

OBS! Jag behöver få in era svar omgående!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag offra ditt liv till solguden Rah!

2012-02-02 @ 09:44:15
URL: http://Häst.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0