Får jag skryta lite?

Klart jag får, med tanke på hur ni FaceBook töntar ägnar hela dagarna åt att skryta om ditt och datt..


Miljö och Hälsa gjorde ett oanmält besök i Theos restaurang (för er som bor under en sten; Miljö och Hälsa har i uppdrag att kolla att alla restauranger håller sig till de hygienregler som vi har i Sverige)

Tror ni att de, trots att ingen visste att de skulle komma och gick igenom 43 punkter kunde göra ett endaste litet nedslag på hur Theo och hans sköna personal sköter stället? Nä!

Nu är det bekräftat, Theos restaurang är så ren och pedantiskt skött att man kan operera spädbarn på golvet!

Det är faktiskt sjukt svårt att inte åka dit på nån liten anmärkning, och alla stjärnkrogar runtom i svealandet har fått sig en liten bassning då och då, typ, er kyl är en halv grad för varm.
Men inte min darling.

Med detta hoppas jag att alla nu är införstådda med vilken restaurang man vill äta på och beställa catering från.


Caféet i Farsta ligger på övre plan bredvid Twilfit & HM hoppas det smakar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Theo ett stort GRATTIS!!!Det är väldigt få ställen som inte får något tillslag!

Du kanske ska fundera lite på Lucas kommentar, du vet från dårar och barn får man veta sanningen.

Ett annat sätt är attbesöka en sång pedagog. Kram Kicki

2011-02-03 @ 10:32:10
Postat av: Anonym

Peters förslag: en skylt som talar om resultatet av inspektionen. Eller något liknande/Kram

2011-02-03 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0