Apropå ålande flickor...

.... så är det väl jättebra att det finns flickor som drömmer och suktar efter en karriär som professionell sportbils-ålare på bilmässor.


Med tanke på hur vi i Sverige utförsäkrar sjuklingar och tvingar dom tillbaka till hårt arbete, så kanske det är skönt för IngeGärd 57 år med ond höftkula, att just det jobbet inte blir hennes.

Hon slapp ligga blank och smörglansig på en röd Merca med kåtblick och höftkulan på svaj. Jag tycker att det är toppen att alla pangbrudar slåss om just de jobben som jag och IngeGärd inte vill ha, love it!

Fast för mig är det här ett trevligare sätt att presentera en bil, förstå vad ont det måste gjort för tösen ovan som tycks krysta ut bilen ur snippan, aj aj aj!

 

Man vill ju bara ropa när man ser henne; Vad blev det, vad blev det? Flicka eller pojke?!


- Det blev en liten Peugeot, kan hon malligt svara då.


Ha ha, kom inte och säg att de här flickorna helt saknar talang....


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0