Vad grannarna slängde upp på grillen igår:

En hel gris!

 

 

Värden Fredrik vänder på mindre skräckinjagande korvar till barnen, tillsammans med Kristian.

 

 

Jag hamnade bredvid Danne, som upprepade gånger sa hur sköööönt det var att han minsann inte hade någon liten bebis att springa sig fördärvad efter längre. Den här lilla stillsamma? Ljög jag världsvant.

 

 

Theo hamnade bredvid Birgitta, som också är vår (alla hemmafruar i områdets) danslärare. Hon tyckte att det kunde vara trevligt om jag och de andra damerna visade upp några samtaktade danssteg på altanen. Vi avböjde bestämt.

 

 

Jessica pular med Hugo.

 

 

Jag och Elena, Elena som förutom att vara en fin vän också är rektor på ungarnas framtida skola.

 

 

Fredrik fick en puss...

 

...och en till. Theo försöker samtidigt ge värdinnan en high five?

 

Tack för underbar grisfest igår, inte helt oväntat var det svingott och grymt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0