Till alla er som hade tänkt tillbringa...

...lite tid i Nackas köpcentrum idag, vill jag ge ett tips; Gör det inte.

Hela tattarfamiljenär nämligen på väg dit just nu. Om cirkus fyra minuter backar vi ut från uppfarten till lyxvillan och trettio minuter senare är vi på plats. Det finns en god chans att ni hör oss på flera våningsplans avstånd.

Saker som får våra gälla röster att höras i köpcentrum:


1) Hugo välter en skyltdocka, oftast inne på Cubus då de placerar sina dockor lite varstans i butiken.

2) Lucas lyfter upp kjolarna på skyltdockorna och utropar förtjust "Oh la la"

3) Vi tappar bort Casper, då han har en förmåga att irra sig längst in i butiker med udda sortiment såsom slime och skateboards etc. Efter tjugo minter brukar han av en slump hitta oss.

4) Pappan försvinner in i en butik där han som vanligt känner alla som jobbar. Vi letar och hojtar som idioter, det visar sig efter 45 minuter att pappan sitter och fikar inne i deras personalrum. Att vi inte kom oss för att leta där...?

5) Theo tappar bort sin fru. I själva verket glider jag lite diskret och generad in i en helt annan butik. Men officiellt är jag lika borttappad som Theos fula Kosta Boda vas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hela familjen hem?:))

2011-08-20 @ 18:03:27
Postat av: Sarah

Ha ha, gud så roligt! Det är ju så sant också....

2011-08-22 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0