Började första arbetsdagen storstilat

Jag kom nämligen i tid.

Pattsvetten bröt fram när jag 20 minuter innan arbetsdagen skulle börja fortfarande satt fast i söderledstunneln och skulle ut till Bromma på introduktion.

För er som inte bor i Stockholm kan jag berätta om hur underbart det är att försöka komma till sitt jobb på morgonen.

Jag skulle vara ute vid Bromma kl 09.00, resan tar ca 45 minuter från mitt hem, alltså startade jag kl 06.45 för att eventuellt hinna. Och det gjorde jag med 4 minuters marginal.


Men när jag väl var där, var det så värt det. De var så rara och goa och hade till och med gått ut i regnet och plockat en liten "Välkommen till oss" - bukett.


Erkänn att ni inte fick några blommor av eran chef idag. Erkänn.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0