Mmmm, ser mysigt ut va?

En underbar söndag ute i naturen med mellanbarnet, han som enligt vissa töntar är dömd till att spela clown eller bli kriminell för att bli sedd av sina föräldrar.

Myt! Sluta säg sånt kvalificerat skitsnack om mellanbarnet till 3-barnsföräldrar, vi älskar alla våra barn, och gudarna ska veta att vi ser dom. Och höööör!

 

Nämen se vilken liten idyll, femåringen som klänger i trädet likt kung Louie, den här stunden kommer jag att bevara i mitt hjärta för alltid...

 

Men det enda jag tänker när vi är ute på denna friskvårdspromenad är; Men för helvete, bli vår nån gång nu, smält förbannade isklumpar och snödrivor, jag dör nu, jag står inte ut, jag orkar inte meeeeer!!!!!!!

 

Och då fattar ju ni, att den här promenaden var lika angenäm som en berg-och-dal-bana när man är bakis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0