Har lite ångest...

...över att jag idag måste ringa till rekryteringsfirman idag och berätta om vad jag tyckte om intervjun hos klädföretaget B-S i måndags.



Det här vill jag säga; B-S är ett dumsnålt företag som gjorde miljardvinst förra året och ändå inte kan leasa bilar till sina 3 säljare. De verkar ha ett sjukligt kontrollbehov över sina anställda och stämningen på företaget var så obehaglig att man bara ville vända i dörren. När den artonde idiotfrågan i rad dök upp ("hur många koppar kaffe om dagen dricker du? Har du mjölk i eller kör du svart?) övervägde jag allvarligt att resa mig upp och lämna patrasket som ställde frågor skapade av klass 7B om jag får gissa.

MEN så kan jag ju inte bete mig, så jag kommer mycket diplomatiskt att säga; Vi klickade inte riktigt. Magkänslan säger mig att jag bör leta vidare, men tack för den här fina chansen att få träffa dem nu är jag en erfarenhet rikare. Sen ska jag försöka att inte börja gapskratta.

Till alla er som jobbar på B-S, fly för ert liv, ni är värda något mycket bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0