Nu vill jag tala om något mycket allvarligt...

...SKOOOOOOR!!!!!!!!

Alltså big problemo, jag har så många skor, och ingen möjlighet att förvara dem så att jag ser dem, vilket leder till att jag glömmer bort att de finns. Det här leder till kallsvettningar och ångest och nu behöver jag vård.
Skovård för att vara exakt. Jag tänker mig att min äkta man gladeligen tar på sig snickarbyxorna och bemödar sig med detta lilla projekt när han kommer hem ikväll, håller ni med?

Detta ser ju trevligt ut, borde han väl ställa upp på?

Jag är kär...

Jag kan sjunka så lågt som till detta, men inte lägre, tror ni att han nappar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0