Turturduvorna var här ikväll



Man kan inte tro att Sarah bara nån timme tidigare flög in i badrummet och deklarerade att om inte Niclas klev ur duschen på två röda så skulle hon mörda honom. Och tänk, då lydde Niclas.

Vi brukar alltid tracka familjen Strandgård för att de alltid kommer minst en och en halv timme försent, men idag slog de sitt personbästa och dök upp nästan i tid (40 minuter försenade, men ändå...) Det betyder att till nästa middag, så behöver vi bara be dem komma 40 minuter för tidigt än vad vi vill för att de ska sitta vattenkammade och klara i tid till midda´n. Perfa!


Avokado och skagenröra toppat med rom, ser lite äckligt ut på bilden, glömde bort att fota innan jag hade grävt runt i mitt lilla Martini-glas. Men det gick att äta.


Theo tycker att han har för lite tatueringar. I rest my case.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha, ja det var kanske en liten överdriven drama queen som kom fram....men jag fick ju honom ur duschen i alla fall :-). Tack för en jättegod och mysig middag, puss puss.

2010-10-06 @ 08:40:25
Postat av: Anonym

Vi kommer gärna på en liknande middag som ni bjöd Niklas och Sara på och vi lovar att komma i tid!!K&P

2010-10-07 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0