Sluta tönta er...

Allvarligt, är de helt efterblivna på Aftonbladet? Sen SD kom in i riksdan så har de kört en urusel kampanj mot rasism. Den heter Vi Gillar Olika.
Den här jävla kampanjen snurrar på deras hemsida, så det är snudd på omöjligt att gratisläsa deras tidning, man blir helt galen.

Vad vill då Aftonbladet att man ska göra? Jo, man ska klicka på den där förbannade kampanjen och skriva sitt namn. Om man gör det är man inte rasist. Och sen då? Nää, de vill bara att man ska skriva sitt namn där. No point, men gör det, basta.

Är det bara jag som blir helt hystriskt irriterad på detta ständiga trams? Jag tror inte ens att invandrarna själva är intresserade av den här lilla fjolliga namnlistan, som mer eller mindre försöker utmåla dom till offer. Är det ens någon som är rasist längre i Sverige? Inte sen 1996 om jag får gissa, känns lite passé att gå runt i en bombajacka och svarta kängor och vifta med armen som en illa klädd grobian.


Nä, Aftonbladet får skärpa sig, försök att hitta nåt lite trendigare att skriva om. Skor tillexempel. Funkar alltid.

Så mycket mer givande att läsa om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0