Om ni undrar varför jag...

... inte svarar på era sms längre, så beror det på att mitt abonnemang har konkat och jag blivit utkastad på gatan.

Det här betyder att jag under en hel vecka är helt onåbar förutom i mitt hem. Här har jag ju faktiskt något så omodernt som hemtelefon. Så nu när ni vill mig något får ni ringa hem hit istället, eller skicka kommentarer genom bloggen.

Så det här blir ett test även till mina vänner, hur trogna är ni den här bloggen egentligen?

Från och med nu kommer ju alla mina sms att tjoffas upp här på bloggen istället, vill jag er nåt kommer ni bara att se det här och sen ger jag er 24 timmar på er att svara i kommentarsfältet, ok?


Kommentarer
Postat av: Nate

Som trogen bloggläsare har man alltså möjlighet att ställa till det för mågon och svara på ett sms som någon mindre trogen läsare fått. Ex absolut kom hem till mig 06.30 imorgon så bjuder jag på nybakad skones. ;)

2010-10-01 @ 20:31:19
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0