Min vän Elitas pojkvän har blivit utsatt för...

...fruktansvärd diskriminering, vart är vårt land på väg egentligen, läs hans gipande berättelse här, när han kommer hem på fyllan, väldigt obehagligt och upprörande!


Spana in Elitas blogg här

Daniel (sluddrandes): JAG HAR BLIVIT DISKRIMERAD!


Jag (halvsovandes): mm jaha, vanura?


Daniel: jo, det var en kille som frågade om jag kom från Jönköping!


Jag: eeh aha. okej.


Daniel; jag har blivit diskriminerad!!


Jag: ja men han hörde väl din göteborgsdialekt kanske?


Daniel: va? ja, men inte fan e jag från Jönköping! Jag har blivit diskriminerad!


Jag: jaja, sov  nu älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0