Love it!

Det här med att sms:a genom bloggen funkar ju hur bra som helst, lovely!

Jennie ringde just och påpekade att nu, om någon gång, ska jag passa på att dra upp ett sånt där patetiskt hot sms, ett sånt där som ni brukat tracka mig med, så här har ni det:

"...Bla bla bla, du är min bästa vän och som tack för det kommer du från och med nu att inom en vecka gå ner 5 kg i vikt, är det inte fantastiskt?!
Varning, varning! Om du inte skickar det här sms:et till minst 10 flickvänner, minst, kommer du inte att gå ner 5 kg  vikt, istället blir du förföljd av galna älgtjurar, din pojkvän kommer att bli impotent och värst av allt, du kommer att för evigt tvingas bära fjolårets mode.
Men för övrigt är du min bästa vän, lycka till!"

Sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0