Expressen levererar

Kära läsare, möt Kristoffer ifrån Ystad.

Kristoffer poserar här på bilden tillsammans med en bild på sin vovve Totte. Nu kanske ni undrar varför, jo det är en rätt sorglig historia faktiskt. Kristoffer har hamnat i en vårdnadstvist med sitt ex för att få umgås sin fybente älskling. Ha ha ha! Om en liten vecka ska en jury avgöra om hunden Totte har rätt till både sin husse och matte.

Det här mina vänner tyckte Expressen var värt att sätta en journalist på.

Det är en himla tur för Expressen att man nu slipper betala för att läsa ders tidning med tanke på hur låg nivån är med nyheter.

Till Kristoffer vill jag å alla bloggares vägnar skriva ett varmt lycka till i domstolen. Det här ett unikt fall i Sverige. Expressen levererar som alltid det hetaste i nyhetsvärlden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0