Nu utesluter vi Grekland ur EU

Om jag var grek idag skulle jag illa kvickt förklä mig som turk. Fy vad jag skulle skämmas för mitt patetiska kraschade hemland.
Kort uppdatering på Greklands status - Eu:s nya U-land:

Grekland har kraschat sin ekonomi så totalt att bara vi andra EU länder kan hjälpa dem. Om vi inte gör det så kommer Grekland på fullt allvar att bli ett nytt u-land, dom får sälja sina barn som slavar och leva på fetaost och oliver tills de storknar, den nivån, ni hajar va?



Och vad gör vi snälle EU länder då, vi säger "absolut era klantskallar, vi skjuter in lite stålar så att vi slipper skämmas för er, men vi förväntar oss att ni snabbt kommer på fötter och betalar tillbaka EU ländernas skattepengar, låter det rimligt?"

Icke! Grekjävlarna vägrar!

Kravet var att ingen i Grekland skulle få höjd lön före 2014, dessutom krävde vi att deras moms skulle höjas från 20% till 22%. Grekerna är nu så förbannade och förolämpade att de går ut och strejakar på gatorna, ha ha ha!

Men strejka ihjäl varandra där borta då, lev i pappkartonger och käka luft om ni tycker att det är bättre. Jag skiter i vilket.

För er lite mer bildade greker vill jag säga, går det ingen båt, så simma över till Turkiet illa kvickt och radera alla spår av att du har varit med och valt er usla regering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0