Tyskland - Landet som förstör för alla!

Igår hade vi besök av våra snygga kompisar Jenni och Dick. Första riktiga sommardagen, 25 grader varmt, sol, skumpa, snälla barn, massvis av kött som ska grillas, helt perfekt. Om det inte vore för vår tyska granne, som snillrikt har planerat att klippa 3000 kvm gräsmatta med en trimmer!? Hur kommer det sig att just Tyskland har förmågan att producera såna stolpskott till människor?

Den där förbannade trimmern lät som en skenande moped på crack i över en timme, skämtar han med mig, klockan är sex och här ska grillas -  åk tillbaks till ditt egna bratwurst land om du inte kan hålla dig till grannsemjans oskrivna regler, din tyska hockeyfrilla!!!!

Men näej, så fick man ju inte ställa sig och gasta, för vi hade ju gäster, och vad skulle grannarna tro? Jag led... Tur att det fanns alkohol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0