Darlings, vad kan jag säga...

....vi är ju mitt ute i skogen i ingenmans land, naturligtvis funkar det inte att lägga upp nytagna bilder. Sorry!

Ni får se när jag kommer hem istället. Istället får ni njuta av de här sista dagarna på året av lite härlig visdom från moi, är ni berädda, här kommer dagens visdom;

"Välj en djävulskt snygg nyårsklänning imorgon, och skulle oturen vara framme och det visar sig att någon annan väninna dyker upp i samma stass föreslår jag följande;

1) Mula henne med snö
2) Gör en mardröms-reva i hennes strumpbyxor
3) Ta med dig en extra klänning, inte lik snygg som den du bär, och erbjud vänninan att snabbt byta för att undvika att alla ska tro att hon är gravid i femte månaden.

Slut på meddelandet."


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0