Hugo vill inte leka med tanten på ICA

Tanten: Hallå, Hugo! Tant Gerd här!

Hugo: -------


Tanten: Hej hej hej! Nu vi ska leka!


Hugo: ----------


Tanten: Men titta på mig! Halå! Här är jag!


Hugo: ----------


Tanten: Hugo! Hugo! Hugge! Adju dji djudji...


Hugo: -----------


Tanten: Han är inte med.


Jag: Han är ju inte så gammal.


Tanten: Men han tittar inte ens på mig?!


Jag: Han är i chock. Du ser ut som ett monster.


Tanten: Ho ho ho! Hugo, vill du leka med tant Gerd?!


Jag: Han kommer inte att kasta sig upp för att leka med dig.


Tanten: Han är tråkigt.


Jag: Mmmm...


Tanten: Han bara sover och äter och bajsar.


Jag: Stämmer.


Tanten: Tråkigt. Han är tråkig. Jag ska handla grönsaker nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0