Dumskalle, alkis eller slösa?

Du är ju jävligt normal, eller hur? Det finns ju ingen som kan tycka något annat om just dig, eller...?

Jag utmanar er att våga ta reda på detta, rätt kul faktiskt, men sekunden innan svaret kommer upp får man en liten, liten dos ångest.

Är du alkoholist?

www.alkoholprofilen.se


Är du smartare än en 5:e klassare?

www.viifemman.se


Är du shopoholic?

www.kopberoende.se


Sen måste ni ju bara gå in på expressens hemsida och kolla upp vilket parti ni bör rösta på. Skrolla tills ni kommer till något som heter valbarometern, där får ni svart på vitt hur mycket sosse, kristdemokrat och piratparti det bor i er.

Jag blev faktiskt förvånad, det parti som låg mig närmast utifrån mina svar, är inget jag ens övervägt att rösta på...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskar alla former av formulär, enkäter, barometrar etc som man kan använda sig av för att få klarhet i sitt liv. Så skönt när ett par frågor kan visa valen i en liv. Man slipper liksom tänka själv :)

2010-09-01 @ 08:19:46

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0