Vi tog oss långt så in i h....

 Som ni har saknat mig!!!!
Mitt frånfälle beror på en hysteriskt lång road trip med hysteriskt kasst internet.
Från Sverige till ett hor-hotell i Danmark (som det förvisso stod Skandic på) men det stank av rök och desperat parfym. Från Danmark vidare till färjan som tog oss till Tyskland. 
Vi var så nervösa eftersom ungarna inte hade giltiga pass.
Inför varje tull har vi väst till barnen i baksätet att vara tysta och helst sjunka ner i stolarna eller varför inte leta efter chips på golvet? Samtidigt som jag och Theo nervöst har mumlat till varann att vi är helt normala människor och att vi för ut tre blonda barn ur landet utan att kunna bevisa att de tillhör oss är inget konstigt alls. Det måste ju vem som helst fatta, för normalare familj får man leta efter. 
 
Men hell, vi lyckades och plötsligt hade vi plöjt igenom Tyskland och var framme på första hotellet i Frankrike. Vilken lycka!
 
Efter ytterligare en dags körning landade vi i Cannes✌
 
Ok! Det var allt nätet orkade med för denna gången. Kyss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0