Inrednings frossa!

Idag har jag haft en mycket trevlig dag med min svärmor på stan.
 
Vi hade ett mission att ägna hela dagen åt att  spana in inredning och my God vad mycket fint vi hittade!
 
Älskar bordslampor men det blev något helt annat. Nämligen...
Underbart söta bokpressar i guld, ni ska få se en close up när de är på plats i nya hemmet 🏠
Dessutom en hel uppsättning av desertgafflar också i guld och helt galet fina! Visar sen. Allt detta fick jag i present av min svärmor, ja, jag är hysteriskt bortskämd 😘
 
Blev också sugen på ett nytt matbord som de vill bli av med i en butik, tell me what ni tycker:
Väldigt stort och elegant, precis som mitt ego 😉
12-14 sittplatser, ska jag slå till? 
 
Stort tack för en helt perfekt shoppingdag finaste Kicki!
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hur gick det med matbordet??

2015-05-21 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0