Idag har både jag och plånboken motionerat

Åkte till Sickla för att hitta skor, det gjorde jag och lite annat. Theo följde med som smakråd, han är verkligen världens bästa, för han övertygar mig alltid om att jag är värd precis allt, gulle!
 
Hittade en klänning att ha på något av de 3 bröllopen vi sa på i år.
 
I det jättelika provrummet på Best of Brands hittade Theo skjortor som jag gladeligen provade.
 
Det blev en sån här och en chockrosa sak. Jag gillar ju färg :o)
 
Älskar det här jättelika klädskåpet som Ralph Lauren skyltar sina kläder i. Skulle gärna haft hemma.
 
 
Dagens skörd såg ut så här,
 
2 skjortor, en tröja till bästa maken, och ett par nya stövlar som var, nersatta från 1600 till, hör och häpna, helt gratis! Egentligen ville butiken ha 500:- spänn för dem, men jag fick tillfälle att använda ett presentkort på samma belopp som jag fått av min svärfar med fru, kan det bli bättre? Tusen tack för mina nya stövlar!!
 
Tro nu inte att vi är några stenrika civil ingenjörer som shoppar hej vilt, icke! Allt detta var nedsatt till halva priset, det gäller att passa på när årets fattigaste och mest magsjuka månader sniglar sig fram :o)
 

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Snyggt syrran!

Ny framgång för min musik. Chompis (en hiphop blogg) har lanserat min nya singel!

Svar: Härligt, du är så himla bra!!
Annas Finaste

Postat av: Anna på byvägen

Haha då kanske den här stenrika ingenjören vågar sig dit! Rea på rea halleluja 🙏

2015-02-07 @ 23:38:35

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0