Bildbevis från vår helg som bebisvakter

Låt oss nu reflektera;
 
I samma stund som ens egna barn slutar upp med att äta Lego glömmer man allt. Man förtränger hur kvicka dessa små bebisar är när det kommer till att dra i sladdar, äta dammråttor, slita ut allt innehåll i ett skåp.
 
Därför inbillar man sig efter ett par månader att man nog kan skaffa en till bebis, det var ju inte så jobbigt.
 
Gapskratt.
 
Att ha en bebis hemma är lika enkelt som att simma med en haj, man måste ha stenkoll hela tiden på vart hajen är, annars slutar det med katastrof. MEN så är det ju också alldeles alldeles underbart med en bebis!!!
 
Bilder från i somras när min lille skrutt fick sitt namn.
 
Jag och Smilla med mina ljuvliga gudbarn. Och en präst.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för ett suveränt utfört barnvaktsuppdrag.
Hade Louie kunnat prata så hade han lovordat er
en massa:-).
Extra mamman ser dock lite trött ut på kortet;-)
Puss puss puss ni är bäst!!!! <3

2014-09-25 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0